من فیلم سر به مهر رو دیدم که شخصیت اصلیش وب داشت و خاطرات روزانش رو تو وبش مینوشت cool

 

سو منم که جوگیر اعظمم indecisionbroken heart

 

گفتم میتونم کلی خاطره تو وبم بنویسم 🙃

 

بریم تو کارش ✊😐💪

 

 

روز ۲۶ خرداد برای من خیلی مهم بود چون مدرسمون میخواست اون روز کارنامه بده broken heartmail

 

 

بخاطر همین منو بابام عنر عنر ( اشاره به سریال دودکش ) رفتیم مدرسه 

 اونجا بود که از زندگی ناامید شدم...

تنبل ترین بچه های مدرسه شده بودن رتبه برتر 😐 ( اصلن هم احتمال نمیدیم که تقلب کردن 🔫😐)

 

بعدشم رفتم با معلم ها خداحافظی کنم ( چون هیچ کدوم از همکلاسی هام رو نمیشناختم فقط با بعضی هاشون یکم چت کردم )...

و اینکه اسم نصف معلم ها رو یادم رفته بود 🤤

معلم پرورشی هم گفت باید تابستون بیاید مدرسه 😐🔪🔪🔪

 

همین دیگ 

بعدشم برگشتم خونه و نشستم فصل ۲ ابشار جاذبه رو نیگا کردم 

و بقیه روزم رو تلف کردم 😐💔

 

پ.ن : میدونم خیلی بد خاطره هام رو مینویسم ... سعی میکنم کم کم بهترش کنم ( اینجاش رو شبیه کره ای ها نوشتم 😂 )